Wednesday, December 17, 2008

tag daripada auriss haira~~

Bismillaahirrahmaanirrahiim..

hari ini saya nak siapkan esaimen daripada cik ainul arina nun jauh di sana. hehe :) maaf ye ainul, baru nak buat. jenuh mencari gambar. saya jawab campur2 ni. ada dala
m BI, ada dalam BM. ok, mari baca.

a) Do you think you are hot?
oh tidak..nak terketaq dah ni. Sejuk. Aman suka buka kipas walaupun hujan. :)

b) Upload your favourite picture of you.
wah, soalan killer nih. haha. ok, sat ye.


c) Why do you like that picture?
the complete 4 of us. The only malay & muslim students for my batch. This is because my batch only has 11 persons. Unique, right? *peace*

d) When is your last time you ate Pizza?
wah, lama dah tu. Sebelum final exam yang lepas. Bersama akma, temankan cik norashikin jumpa pelanggan dia. Haila. sekarang anas ajak nak pi makan Pizza kat KB plak.

e) The last song you listen to?
ape ye? Erm.. zamilooni by native deen.. ;)


f) What are you doing right now beside this?

surfing internet. Kemaskinikan kotak e-mail. Makan biskut kacang. Haa! Kacang, banyak faedahnya tau!

g) What name would you prefer beside yours?
nama saya dah cun dah. Terima kasih ummi dan abi, sebab letak nama ni. Saya suka. Pada mulanya susah nak jumpa orang yang sama nama dengan saya. Bila masuk sekolah menengah, dah mula ada dah. Nama dia nuha bt awang. dan sekarang,ramai dah saya jumpa orang nama nuha. Ainul pun cakap junior dia ada nama nuha. Wah, saya ada kembar kat Jordan! hehe :) dan, nama bunga2 jugak saya suka..


h) People I tag..
jom kita tengok giliran siapa pulak lepas ni. .
1.Nadiah
2.Syu
3.Ummu

4.Akma
5.Safiyyah

i) who is number one?

adik kecik. Haha~ dak aih, seorang teman. :). nadiah, nak tag awak jugak. buatla bila ada kelapangan ya.


j) Number 3 is having relationship with?

jeng jeng jeng, ramai tau orang yang bertuah itu. antaranya syu, fatin, najwa dan sya. Ni la dia best friends ummu kat sini, kan kan?


k) Say something about no 5
dentist-to-be. insyaAllah. Seorang yang berjiwa seni. Sekali dia tulis sajak, fuuuh..terpana seketika!!


l) How about number 4?
Kawan dari usm. Kenal time majlis graduasi usm tahun 2006. pada mulanya, kawan kepada kawan saya..
p/s: kema, ini esaimen awak untuk semester depan ye. hihi.


m) Who is number 2?

nama dia nurul syuhaida. Dia belajar di salah satu IPTS kat penang. Sekarang tahun dua., nak masuk semester dua. Nice and happy-go-lucky is my impression to her. Hai, syu.. jangan terbang tinggi2 naa.. :) oh syu, tag kamu nanti saya buat di sana ya!
Smile

4 comments:

nurulsyuhaida :) said...

haha tq..akan saya jawab tag ni..
:)

NaiLoFaR said...

okai! :p

izzahsakinah™ said...

wokkey madam!
tp taruh dulu deh
hehe

NaiLoFaR said...

ok, beres bos.
bila dh buat, habaq kat sini ya! ;)